Skontaktuj się z nami! 781 44 44 18|reklamowe@fiszki.pl

Nowy produkt w Twojej ofercie. Zobacz, jak Twoja agencja zarobi na FISZKACH reklamowych!

Wiedza i praktyka

Nowy produkt w Twojej ofercie. Zobacz, jak Twoja agencja zarobi na FISZKACH reklamowych!

Agencje, jako podmioty pośredniczące, część swoich przychodów generują z prowizji od sprzedawanych gadżetów, eventów czy też powierzchni reklamowych – choć to dotyczy przeważnie domów mediowych. W tym tekście chciałbym zapewnić, że nie inaczej sprawa wygląda w przypadku fiszek reklamowych i agencje mogą liczyć na specjalne rabaty na poziomie 25%.

Lubimy agencje reklamowe

Dlaczego? To chyba oczywiste. To agencja zna doskonale potrzeby obsługiwanych klientów i potrafi szybko i sprawnie zdefiniować, jaki produkt czy też usługa będzie optymalna dla określonej kampanii. O wiele łatwiej jest nam sprawnie porozumieć się z agencją niż z klientem, który często nie do końca wie, czego chce, a jego wyobrażenia o cenach produktów i usług – zwłaszcza drukarskich – nierzadko opierają się tylko na własnych doświadczeniach, nazwijmy to, życiowych. W takich sytuacjach zdarza nam się usłyszeć: „Taka książeczka w Biedronce kosztuje 3 złote”…

Pomagamy agencjom

Pracownik agencji może liczyć na nasze pełne wsparcie. W serii artykułów w poprzednich newsletterach starałem się pokazać, jak ważna jest edukacja i w jaki sposób można ją wykorzystać, żeby zbudować lojalność czy też zwiększyć wartość produktów lub usług. Projektując stronę reklamowe.fiszki.pl, starałem się stworzyć narzędzie, którego głównym zadaniem będzie inspiracja. Powstały dziesiątki produktów edukacyjnych, przy czym bardzo często jeden tytuł może być wykorzystany w różnych celach. Katalog nie jest zamknięty. Jeżeli żaden z produktów nie pasuje do Twojej koncepcji, nasz dział marketingu chętnie wesprze Cię w działaniach kreacyjnych. Jesteśmy wydawnictwem z kilkunastoletnim stażem i służymy naszym doświadczeniem. Duża część pracy może zostać przerzucona na naszą redakcję i świetnych grafików.

Znając potrzebę klienta, jesteśmy w stanie opracować cały produkt – od koncepcji, poprzez zebranie materiałów, redakcję, korektę, skład, aż do grafiki opakowania.

Wyróżniamy agencje

Agencje reklamowe wciąż poszukują nowych narzędzi marketingowych. Oczekiwania klientów rosną i oni też szukają oryginalnych rozwiązań. Nawet najbardziej wyrafinowany technicznie gadżet z nadrukowanym logo to jednak wciąż zwykły gadżet, który może zostać podarowany przez każdego. Nie zapadnie głęboko w pamięć, a raczej – w ogóle nie zapadnie w pamięć. A wystarczy odrobina inwencji i współpraca z FISZKI.pl, by stworzyć gadżet jedyny w swoim rodzaju, dopasowany formą i treścią do potrzeb klienta. Warto spróbować, warto się wyróżnić, warto zapytać.

A zatem – zapraszam do kontaktu i otwartych pytań.

e-mail: reklamowe@fiszki.pl
tel.: 781 44 44 18

Sławomir Kuchta
Współwłaściciel i dyrektor marketingu w Wydawnictwie Cztery Głowy (www.fiszki.pl).

Powiązane artykuły

2016-10-20T09:10:31+01:00