Project Description

POTRZEBA KLIENTA

Crédit Agricole szukał praktycznego podarunku dla uczestników programu „Świeża krew na rynku pracy”.

REALIZACJA

FISZKI do nauki angielskiego słownictwa biznesowego:

  • 100 fiszek z przydatnymi słówkami i zwrotami dotyczącymi podejmowania pracy (od rozmowy rekrutacyjnej po tzw. onboarding)
  • w poręcznym pudełku z 2 przekładkami ułatwiającymi naukę

Branding

  • pudełko w kolorystyce odpowiadającej identyfikacji wizualnej Crédit Agricole
  • tylna ściana pudełka wykorzystana jako nośnik informacji o akcji „Świeża Krew”
  • każda ze 100 fiszek obrandowana logo banku – zarówno na awersie, jak i na rewersie
  • z przodu dodatkowa, kolorowa fiszka tytułowa – również z logo

Projekt

  • projekt graficzny pudełka przygotowali graficy klienta na dostarczonych przez nas szablonach
  • fiszki wybrali i złożyli w spójny tytuł redaktorzy naszego wydawnictwa – zgodnie z wytycznymi klienta

Specyfikacja

format: FISZKI midi
opakowanie: pudełko
80 x 60 x 30 mm
karton 330 g
folia błysk
zawartość: 100 fiszek
70 x 50 mm
papier 190 g
dodatki: 2 kolorowe przekładki