Project Description

POTRZEBA KLIENTA

Idea Bank szukał upominku dla nowych pracowników, podnoszącego ich kompetencje językowe w zakresie języka angielskiego o tematyce bankowej i finansowej.

REALIZACJA

FISZKI – j. angielski – bankowość:

  • 100 fiszek do nauki angielskiego słownictwa bankowego (słówka i zwroty dotyczące bankowości, w tym: finanse, ubezpieczenia, inwestycje)
  • w poręcznym pudełku z 2 przekładkami ułatwiającymi naukę

Branding

  • pudełko w kolorystyce odpowiadającej identyfikacji wizualnej Crédit Agricole
  • każda ze 100 fiszek obrandowana logo banku – zarówno na awersie, jak i na rewersie

Projekt

  • projekt graficzny pudełka przygotowali graficy klienta na dostarczonych przez nas szablonach
  • fiszki wybrali i złożyli w spójny tytuł redaktorzy naszego wydawnictwa – zgodnie z wytycznymi klienta

Specyfikacja

format: FISZKI mini
opakowanie: pudełko
80 x 60 x 30 mm
karton 330 g
folia błysk
zawartość: 100 fiszek
70 x 50 mm
papier 190 g
dodatki: 2 kolorowe przekładki