WUP w Gdańsku – kompetencje miękkie

Potrzeba klienta

Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku szukał oryginalnego gadżetu reklamowego, który jednocześnie spełniałby funkcję informacyjno-edukacyjną.

Realizacja

Spośród oferty Wydawnictwa klient wybrał 3 tytuły z serii Kompetencje XXI w.: Naukowe sekrety motywacji, Efektywny trening antystresowy, Jak opowiadać dobre historie? Każdy tytuł zawiera 40 kart z materiałem szkoleniowym, który uzupełniają dodatki dostępne online.

Opinia klienta

Fiszki promują markę Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku jako instytucji realizującej usługę poradnictwa zawodowego i zachęcają do doskonalenia kompetencji cenionych przez pracodawców. Fiszki są praktyczną pomocą w trenowaniu kompetencji przygotowujących do efektywnego funkcjonowania na rynku pracy.

Beata Olszewska, Starszy specjalista, Wydział Informacji i Promocji, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku

WWW_reklamowe_case-study_WUP_logo_1100x460
box

Branding

  • pudełko w kolorystyce odpowiadającej identyfikacji wizualnej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku
graphic-tablet

Projekt

  • projekt graficzny pudełka przygotowali graficy klienta na dostarczonych przez nas szablonach
  • karty to oryginalne treści wydawnictwa
agreement

Specyfikacja

Format:
FISZKI seria Kompetencje XXI w.

Opakowanie:
pudełko 125 x 73 x 5 mm
karton 300 g
folia mat
selektywny lakier UV

Zawartość:
40 kart 120 x 70 mm
papier 300 g

Dodatki:
online

Przewiń do góry