WUP w Gdańsku – kompetencje miękkie
Potrzeba klienta
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku szukał oryginalnego gadżetu reklamowego, który jednocześnie spełniałby funkcję informacyjno-edukacyjną.
Realizacja
Spośród oferty Wydawnictwa klient wybrał 3 tytuły z serii Kompetencje XXI w.: Naukowe sekrety motywacji, Efektywny trening antystresowy, Jak opowiadać dobre historie? Każdy tytuł zawiera 40 kart z materiałem szkoleniowym, który uzupełniają dodatki dostępne online.
Opinia klienta
Fiszki promują markę Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku jako instytucji realizującej usługę poradnictwa zawodowego i zachęcają do doskonalenia kompetencji cenionych przez pracodawców. Fiszki są praktyczną pomocą w trenowaniu kompetencji przygotowujących do efektywnego funkcjonowania na rynku pracy.
Beata Olszewska, Starszy specjalista, Wydział Informacji i Promocji, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
Branding
- pudełko w kolorystyce odpowiadającej identyfikacji wizualnej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku
Projekt
- projekt graficzny pudełka przygotowali graficy klienta na dostarczonych przez nas szablonach
- karty to oryginalne treści wydawnictwa
Specyfikacja
Format:
FISZKI seria Kompetencje XXI w.
Opakowanie:
pudełko 125 x 73 x 5 mm
karton 300 g
folia mat
selektywny lakier UV
Zawartość:
40 kart 120 x 70 mm
papier 300 g
Dodatki:
online