Crédit Agricole – angielski w pierwszej pracy
Potrzeba klienta
Crédit Agricole szukał praktycznego podarunku dla uczestników programu rekrutacyjnego „Świeża krew na rynku pracy”.
Realizacja
Angielski w pierwszej pracy
- 100 fiszek z przydatnymi słówkami i zwrotami dotyczącymi podejmowania pracy (od rozmowy rekrutacyjnej po tzw. onboarding)
- w poręcznym pudełku
- z dwoma przekładkami ułatwiającymi naukę
Branding
- pudełko w kolorystyce odpowiadającej identyfikacji wizualnej Crédit Agricole
- tylna ściana pudełka wykorzystana jako nośnik informacji o akcji „Świeża Krew”
- każda ze 100 fiszek obrandowana logo banku – na awersie i na rewersie
- z przodu dodatkowa, kolorowa fiszka tytułowa – również z logo banku
Projekt
- projekt graficzny pudełka przygotowali graficy klienta na dostarczonych przez nas szablonach
- fiszki wybrali i złożyli w spójny tytuł redaktorzy wydawnictwa – zgodnie z wytycznymi klienta
Specyfikacja
Format:
FISZKI seria 100
Opakowanie:
pudełko 80 x 60 x 30 mm
karton 330 g
folia błysk
Zawartość:
100 fiszek 70 x 50 mm
papier 190 g
Dodatki:
2 kolorowe przekładki