Crédit Agricole – angielski w pierwszej pracy

Potrzeba klienta

Crédit Agricole szukał praktycznego podarunku dla uczestników programu rekrutacyjnego „Świeża krew na rynku pracy”.

Realizacja

Angielski w pierwszej pracy

  • 100 fiszek z przydatnymi słówkami i zwrotami dotyczącymi podejmowania pracy (od rozmowy rekrutacyjnej po tzw. onboarding)
  • w poręcznym pudełku
  • z dwoma przekładkami ułatwiającymi naukę
WWW_reklamowe_case-study_CreditAgricole_logo_1100x460
box

Branding

  • pudełko w kolorystyce odpowiadającej identyfikacji wizualnej Crédit Agricole
  • tylna ściana pudełka wykorzystana jako nośnik informacji o akcji „Świeża Krew”
  • każda ze 100 fiszek obrandowana logo banku – na awersie i na rewersie
  • z przodu dodatkowa, kolorowa fiszka tytułowa – również z logo banku
graphic-tablet

Projekt

  • projekt graficzny pudełka przygotowali graficy klienta na dostarczonych przez nas szablonach
  • fiszki wybrali i złożyli w spójny tytuł redaktorzy wydawnictwa – zgodnie z wytycznymi klienta
agreement

Specyfikacja

Format:
FISZKI seria 100

Opakowanie:
pudełko 80 x 60 x 30 mm
karton 330 g
folia błysk

Zawartość:
100 fiszek 70 x 50 mm
papier 190 g

Dodatki:
2 kolorowe przekładki

Przewiń do góry