Goethe-Institut – niemiecki dla gimnazjalistów

Potrzeba klienta

Goethe Institut szukał materiałów dydaktycznych do projektu „Deutsch hat Klasse” („Niemiecki ma klasę”)

Realizacja

Unsere Klasse oraz Unser Projekt –  dwie publikacje

  • każda publikacja zawiera 100 fiszek ze słownictwem potrzebnym gimnazjalistom w codziennych szkolnych relacjach
  • w poręcznym pudełku
  • z dwoma przekładkami ułatwiającymi naukę
www-reklamowe-case-study-goethe-logo-1100x460
box

Branding

  • pudełka w kolorystyce odpowiadającej identyfikacji wizualnej Goethe Institut
  • tylna ściana pudełka wykorzystana jako nośnik informacji o programie „Deutch hat Klasse”
graphic-tablet

Projekt

  • projekt graficzny pudełka przygotowali graficy klienta na dostarczonych przez nas szablonach
  • treść do obu tytułów została stworzona przez ekspertów z Goethe Institut na potrzeby projektu „Deutsch hat Klasse”
  • dział redakcji technicznej naszego wydawnictwa dopasował przygotowaną treść do kompaktowego formatu fiszek
agreement

Specyfikacja

Format:
FISZKI seria 100

Opakowanie:
pudełko 80 x 60 x 30 mm
karton 330 g
folia błysk

Zawartość:
100 fiszek 70 x 50 mm
papier 190 g

Dodatki:
2 kolorowe przekładki

Przewiń do góry