Goethe-Institut – niemiecki dla gimnazjalistów
Potrzeba klienta
Goethe Institut szukał materiałów dydaktycznych do projektu „Deutsch hat Klasse” („Niemiecki ma klasę”)
Realizacja
Unsere Klasse oraz Unser Projekt - dwie publikacje
- każda publikacja zawiera 100 fiszek ze słownictwem potrzebnym gimnazjalistom w codziennych szkolnych relacjach
- w poręcznym pudełku
- z dwoma przekładkami ułatwiającymi naukę
![www-reklamowe-case-study-goethe-logo-1100x460 www-reklamowe-case-study-goethe-logo-1100x460](https://reklamowe.fiszki.pl/wp-content/uploads/2019/11/www-reklamowe-case-study-goethe-logo-1100x460.png)
![box box](https://reklamowe.fiszki.pl/wp-content/uploads/2019/10/box.png)
Branding
- pudełka w kolorystyce odpowiadającej identyfikacji wizualnej Goethe Institut
- tylna ściana pudełka wykorzystana jako nośnik informacji o programie „Deutch hat Klasse”
![graphic-tablet graphic-tablet](https://reklamowe.fiszki.pl/wp-content/uploads/2019/10/graphic-tablet.png)
Projekt
- projekt graficzny pudełka przygotowali graficy klienta na dostarczonych przez nas szablonach
- treść do obu tytułów została stworzona przez ekspertów z Goethe Institut na potrzeby projektu „Deutsch hat Klasse”
- dział redakcji technicznej naszego wydawnictwa dopasował przygotowaną treść do kompaktowego formatu fiszek
![agreement agreement](https://reklamowe.fiszki.pl/wp-content/uploads/2019/10/agreement.png)
Specyfikacja
Format:
FISZKI seria 100
Opakowanie:
pudełko 80 x 60 x 30 mm
karton 330 g
folia błysk
Zawartość:
100 fiszek 70 x 50 mm
papier 190 g
Dodatki:
2 kolorowe przekładki