Na święta – oryginalnie i ze znawstwem

Trudno oprzeć się magii świąt. Tych grudniowych szczególnie. Nawet konieczność wymyślenia atrakcyjnych prezentów, irytujące tłumy w galeriach handlowych i odsłuchany po raz setny przebój “Last Christmas” wciąż mogły nie zabić w nas dziecięcego zachwytu nad świętami Bożego Narodzenia. Z okazji świąt życzymy sobie: wyjątkowych…., rodzinnych…, szczęśliwych…, białych i… mnóstwa wymarzonych prezentów!

Świątecznie, oryginalnie, ze znawstwem… 

No właśnie! Prezenty to temat ważny nie tylko prywatnie. To temat obecny także biznesowo. Wiedzą to doskonale marketingowcy, hr-owcy czy pracownicy działów administracyjnych i co roku główkują nad dobrym i niedrogim prezentem dla swoich partnerów biznesowych i pracowników. Czasem – z okazji imprezy mikołajkowej – akcja prezentowa obejmuje także dzieci pracowników.

Magia świąt w koszu… ?

Najczęściej wybór pada na kosze prezentowe. Bo są dostępne od ręki, łatwe w organizacji i stosunkowo tanie. Choć na pewno nie są oryginalne. Czy któryś z poniższych produktów tak naprawdę wyróżnia Twoją firmę?

  • czerwone wino wytrawne 0,75 l – GRATIS!
  • praliny Carl Brandt z brandy, 200 g
  • bombonierka z hiszpańskimi czekoladkami Trapa Seleccion, 120 g
  • czekoladowe paluszki pomarańczowe, 75 g
  • bombonierka Kocie Języczki Milano z czekolady mlecznej i białej, 100 g
  • belgijskie trufle czekoladowe Cognac, 200 g
  • czekolada Lindt Christmas Punch, 100 g
  • niemiecka czekolada Ritter Sport marcepanowa, 100 g
  • kawa Illy Macinato arabica mielona, 125 g
  • herbata Twinings English Breakfast, puszka 100 g
  • eleganckie dekoracje świąteczne utrzymane w odcieniach pomarańczu, brązu i starego złota

Odpowiedź brzmi: raczej nie, prawda? Do tego po raz kolejny wysłaliśmy paczkę podobną do zeszłorocznej. Co gorsza, nasza konkurencja mogła zrobić dokładnie tak samo. Jaka może być reakcja obdarowanego? Raczej nie ma co liczyć na efekt WOW… 

Aby uzyskać efekt WOW, wyróżnić się i zapaść w pamięć, potrzeba czegoś więcej niż kosz z logo i kartka z najlepszymi nawet życzeniami.

Bądź mądry i…

…odejdź od standardów. Dodaj coś od siebie, coś wartościowego, coś mądrego, coś, co może się przydać. Coś, co pasuje do Twojej Firmy i skutecznie buduje jej wizerunek. Coś, co można obrandować… Podaruj wartościową wiedzę dla dorosłych oraz edukacyjne zabawy dla dzieciaków. I jedni, i drudzy będą zaciekawieni, rozbawieni, wzbogaceni o chwile z wartościową wiedzą. 

Jak być mądrym?

Dzieląc się wiedzą! Jak? Dorosłym możesz podarować FISZKI kompetencyjne w ładnym firmowym opakowaniu. Nośne tytuły, oryginalny format, przystępna treść, dobrzy autorzy to idealne cechy trafionego upominku świątecznego. Wybierz spośród bogatej oferty tytułów FISZEK kompetencyjnych. Przekaż praktyczną wiedzę i na długo zostań w pamięci. 

Partnerzy biznesowi i pracownicy z pewnością docenią: “Efektywny trening antystresowy”, “Jak zawsze mieć czas?” czy “Jak dobrze popełniać błędy?”. A jeśli w zestawie znajdzie się tytuł “Jak znaleźć szczęście?”, to taki prezent będzie jak dobre świąteczne życzenie od serca na cały następny rok.

Nie zapomnij też o dzieciach!

Zamiast kilogramów słodyczy podaruj im mądre zabawy, takie jak gry, quizy czy zagadki – jednym słowem podaruj im GRAJKI. Dzieciaki to uwielbiają. Nawet te zanurzone po uszy w wirtualnych zabawach. Szczególne one potrzebują mądrego prezentu! Analogowe inteligentne upominki to doskonała rodzinna zabawa lub po prostu… chwila spokoju dla dorosłych przy wigilijnym stole.

Możesz też postawić na FISZKI i gry do nauki angielskiego. Polecamy: Angielski dla malucha, Angielski dla starszaka, FISZKI + DOMINO (dom i szkoła), FISZKI + MEMORKI (hobby), FISZKI + Kwartet (zwierzęta), FISZKI + Piotruś (zawody). Wybierz spośród naszych wielu propozycji.

Last Christmas… 

…były kosze prezentowe, czekoladki, butelka dobrego alkoholu? W tym roku nie musi tak być! W tym roku postaw na prezent przemyślany, dopasowany, mądry, dający coś więcej niż tylko prosty przekaz “słodkiego świątecznego lenistwa”. W tym roku postaw na FISZKI i podziel się wiedzą! Od serca!

Piotr Bucki

Piotr Bucki

Trener, marketingowiec, strateg, dziennikarz, a przede wszystkim ekspert w dziedzinie komunikacji we wszystkich jej inkarnacjach: komunikacji werbalnej, pozawerbalnej, wizualnej, w mediach społecznościowych, w zespołach, grupach, w społeczeństwach. Jego ulubione pytanie to: „Dlaczego?”.
Przewiń do góry