Onboarding pracownika – ciekawy i zapadający w pamięć

Chcesz zrobić jak najlepsze wrażenie na nowym pracowniku, a jednocześnie przekazać mu maksimum istotnych informacji. Sprawy organizacyjne, szczegółowy zakres obowiązków, struktura, nomenklatura i kultura organizacji… Jak nie przytłoczyć nowego członka zespołu, dla którego pierwszy okres w pracy i tak już sam w sobie jest sporym wyzwaniem? Postaw na ciekawy onboarding pracownika – w jego własnym rytmie.

Onboarding pracownika w optymalnym rytmie

Z jednej strony chcesz, żeby osoba zaczynająca pracę w Twojej organizacji czuła się komfortowo, z drugiej masz mnóstwo informacji do przekazania w stosunkowo krótkim czasie. Jak to połączyć? Podaruj pracownikowi narzędzie, dzięki któremu sam zdecyduje o tym, jak szybko i w jakich warunkach przyswoi nową wiedzę. Niezależnie od tego, czy stanie się to błyskawicznie czy w rytmie slow najważniejsze informacje z pewnością zapadną w pamięć! A pracownik doceni to, że od samego początku obdarzasz go zaufaniem i chętnie przejmie współodpowiedzialność za swój rozwój w organizacji.

Ciekawy onboarding z fiszkami

FISZKI to skuteczne narzędzie edukacyjne funkcjonujące na polskim rynku już od prawie dwóch dekad. Od kilku lat obecne również w branży reklamowej, w której świetnie sobie radzi. FISZKI reklamowe stwarzają nieograniczone możliwości przekazania skondensowanej dawki wiedzy w przystępny sposób. Jak je wykorzystać?

Możesz postawić na spersonalizowane treści, np. onboarding book na fiszkach, albo wybrać z oferty gotowe fiszki do nauki języków czy obejmujące tematykę rozwoju osobistego. Niezależnie od tego, na jakie treści się zdecydujesz, końcowy produkt będzie w pełni dopasowany do potrzeb Twojej organizacji i spójny z jej identyfikacją wizualną. Oto przykładowe realizacje:

Piotr Bucki

Piotr Bucki

Trener, marketingowiec, strateg, dziennikarz, a przede wszystkim ekspert w dziedzinie komunikacji we wszystkich jej inkarnacjach: komunikacji werbalnej, pozawerbalnej, wizualnej, w mediach społecznościowych, w zespołach, grupach, w społeczeństwach. Jego ulubione pytanie to: „Dlaczego?”.
Przewiń do góry