Employer branding – jedno narzędzie, wiele możliwości

Employer brandnig już od dawna nie kojarzy się tylko z zagranicznymi korporacjami. Również na polskim rynku działania związane z budowaniem pozytywnego wizerunku pracodawcy przybierają na sile. Wraz z rosnącą popularnością employer brandingu pojawia się coraz więcej narzędzi, które można w tych działaniach wykorzystać. W tym artykule pokażemy tylko jedno z nich. Ale za to w trzech odsłonach!

Sprawdzone narzędzie employer branding w trzech odsłonach

FISZKI reklamowe (firmowe) to wiedza przedstawiona na poręcznych kartonikach i opakowana w pudełko spójne z komunikacją wizualną firmy. Treści mogą się opierać na gotowych tytułach z bogatej oferty naszego wydawnictwa, mogą być również stworzone przez klienta. Oto trzy przykłady tego, jak FISZKI reklamowe sprawdzają się jako skuteczne narzędzie employer branding:

1. Budowanie wizerunku pracodawcy, dla którego warto pracować

Jak budować świadomość marki wśród absolwentów uczelni wyższych zainteresowanych pracą w bankowości? Jak się wyróżnić podczas targów pracy? Jak znaleźć oryginalny podarunek, który stwarza ogromne możliwości do przekazania wiedzy? Na te pytania odpowiedzieli sobie przedstawiciele banku Millenium, którzy we współpracy z naszym wydawnictwem stworzyli zestaw FISZEK z angielskimi zwrotami ze świata bankowości. Fiszki wybrali i złożyli w spójny tytuł redaktorzy naszego wydawnictwa. Natomiast projekt graficzny to dzieło grafików klienta.

Fiszki reklamowe - Angielski w banku Millennium

2. Budowanie wizerunku pracodawcy, który wspiera rozwój kompetencji pracowników

Jak ułatwić pracownikom komunikację w nowym miejscu pracy? Co zrobić, żeby poczuli się pewniej, rozpoczynając pracę za granicą? Firma MONDI Polska szukała praktycznego upominku dla pracowników produkcji i logistyki, którzy rozpoczynają pracę w Niemczech. Z tej potrzeby zrodziły się cztery zestawy FISZEK: Spawacz, Monter, Operator maszyn, Pomocnik produkcji oraz Komisjoner – z niemieckim słownictwem, niezbędnym do pracy na tych stanowiskach. Treść i projekt graficzny przygotowali specjaliści MONDI Polska – na dostarczonych przez nasze wydawnictwo szablonach.

Fiszki reklamowe: MONDI Polska – niemiecki dla produkcji i logistyki

3. Budowanie wizerunku pracodawcy, który troszczy się o dobre samopoczucie swojego zespołu

Jak pokazać członkom zespołu, że ich dobre samopoczucie liczy się tak samo jak produktywność? Można pójść za przykładem firmy Deloitte, która podarowała swoim pracownikom zestaw szkoleniowy złożony z tytułów naszego wydawnictwa z serii Kompetencje XXI wieku: Naukowe sekrety motywacji, Efektywny trening antystresowy, Jak dobrze popełniać błędy, Jak wygrać z manipulacją, Jak znaleźć szczęście oraz Jak zawsze mieć czas. Projekt graficzny pudełka stworzyli graficy Deloitte.

Fiszki reklamowe: Deloitte – kompetencje miękkie

Masz już pomysł, jak wykorzystać FISZKI reklamowe w budowaniu wizerunku Twojej firmy? Możliwości jest wiele. Zainspiruj się dobrymi praktykami innych!

Piotr Bucki

Piotr Bucki

Trener, marketingowiec, strateg, dziennikarz, a przede wszystkim ekspert w dziedzinie komunikacji we wszystkich jej inkarnacjach: komunikacji werbalnej, pozawerbalnej, wizualnej, w mediach społecznościowych, w zespołach, grupach, w społeczeństwach. Jego ulubione pytanie to: „Dlaczego?”.
Przewiń do góry